Mooi werk van Craftworks

Door Luuk Platschorre op 26 oktober 2015  |  project

Voor velen van ons is het een kinderwens gebleven: uitvinder worden. Maar niet voor de heren van Craftworks! Zij ontwikkelen dagelijks met veel passie nieuwe producten in de food- en agri-sector. Zij hebben en doen alles "in-house", van mechanisch ontwerp, elektronica en software, van analyse tot prototype. Vele grote namen hebben voor hun expertise hun weg gevonden naar dit jonge bedrijf. Denk aan merken als Coca-Cola, Jacobs Douwe Egberts en Danone.

Mooi werk van Craftworks

Tremani ontwikkelde een nieuwe website voor deze innovatieve partij. En dit was best een uitdaging: Craftworks werkt in het geheim aan nieuwe producten, dus heel veel mag er niet worden prijsgegeven. Hoe laat je zien wat je kunt, als je eigenlijk niet mag laten zien wat je doet?

Bij het ontwikkelen van het totaalconcept van de website hebben wij -zoals vaker- effectief samengewerkt met tekstschrijver Mauk van der Woude (www.tekstmaniak.nl). We hebben samen gebruik gemaakt van het gedachtengoed van Simon Sinek: "The Golden Circle" - ook wel bekend als de "start with why"-methode. Bij de nieuwe, frisse website gaat de aandacht gaat uit naar het team, hun filosofie en het mooie werk van Craftworks. Tremani heeft de restyling van het logo verzorgd en een compleet nieuwe digitale huisstijl voor Craftworks ontwikkeld. En doordat we op grafisch gebied veel ruimte kregen is de site ook nog een visueel feestje geworden!

De website wordt ondersteund door ons eigen Wabbit contentmanagementsysteem en is volledig responsive, dus optimaal gebruiksgemak voor weergave op desktop, tablet en mobiel.

Wij wensen Craftworks heel veel succes met alle nieuwe ontwikkelingen in de toekomst. Wij hopen dat de nieuwe website veel vruchten zal afwerpen!

Bekijk de website op www.craftworks.nl

Meld u aan voor onze nieuwsbrief